1. Tipu d'arcu: U metudu u più cumunimenti utilizatu per tene u cultellu, l'ampiezza di u muvimentu hè larga è flessibile, è a forza implica tuttu l'estremità superiore, principalmente in u polsu. Per incisioni di a pelle più lunghe è incisioni di a guaina anteriore di u rettu abdominis.
2. Tipu di penna: forza dolce, funziunamentu flessibile è precisu, faciule da cuntrullà u muvimentu di u cultellu, a so azzione è a forza sò principalmente nantu à u ditu. Per incisioni corte è chirurgia fina, cum'è a dissezione di vasi sanguigni, nervi è incisioni di u peritoneu.
3. Presa: Tene a maniglia cù tutta a manu, è stringhje u pulgaru è l'indice à a tacca di a maniglia. Stu metudu hè più stabile. U puntu d'attività principale di l'operazione hè l'articulazione di a spalla. Hè adupratu per taglià, tessuti larghi è incisioni di forza forte, cum'è l'amputazione, l'incisione di i tendini è l'incisione di a pelle longa.
4. Anti-pick: Hè una forma di cunversione di u tipu di penna, è a lama hè alzata in altu per evità danni à u tissutu prufondu. Perforate prima in l'operazione, move u ditu à u ditu. Hè adupratu per taglià organi aperti cum'è ascessi, vasi sanguigni, trachea, canali biliari cumuni o uretere, taglià u tissutu di a pinza o allargà l'incisione di a pelle.
5. Tipu di pressione di u ditu: aduprate una forza forte, u ditu indice preme a parte anteriore di u manicu, è a seconda metà hè piattata in a manu. Stu metudu hè ligeramente inflexibile. Principalmente adattatu per i tessuti di a pelle chì sò difficiuli da taglià.
Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2020
