Parechji pinsamenti nantu à u tubu di campionamentu di virus

1. À propositu di a fabricazione di tubi di campionamentu di virus
I tubi di campionamentu di virus appartenenu à i prudutti di dispositivi medichi. A maiò parte di i pruduttori naziunali sò registrati secondu i prudutti di prima classe, è poche cumpagnie sò registrate secondu i prudutti di seconda classe. Recentemente, per risponde à i bisogni d'emergenza di Wuhan è di altri lochi, parechje cumpagnie anu pigliatu u "canale d'emergenza" "Richiede u permessu di registrazione di prima classe. U tubu di campionamentu di virus hè cumpostu da un tampone di campionamentu, una soluzione di preservazione di virus è un imballaggio esterno. Siccomu ùn ci hè micca un standard naziunale unificatu o un standard industriale, i prudutti di i vari pruduttori varianu assai.

1. Tampone di campionamentu: U tampone di campionamentu hè in cuntattu direttu cù u situ di campionamentu, è u materiale di a testa di campionamentu hè strettamente ligatu à a rilevazione successiva. A testa di u tampone di campionamentu deve esse fatta di fibra sintetica di poliestere (PE) o rayon (fibra artificiale). Ùn si ponu aduprà spugna di alginatu di calciu o tamponi di bastoncini di legnu (cumpresi bastoncini di bambù), è u materiale di a testa di u tampone ùn pò esse prudutti di cuttuni. Siccome a fibra di cuttuni hà una forte adsorbenza di proteine, ùn hè micca faciule d'eluisce in a successiva soluzione di almacenamentu; è quandu un bastone di legnu o un bastone di bambù chì cuntene alginatu di calciu è cumpunenti di legnu hè rottu, l'immersione in a soluzione di almacenamentu adsorberà ancu e proteine, è ancu pò inibisce a successiva reazione PCR. Hè cunsigliatu d'utilizà fibre sintetiche cum'è fibra PE, fibra di poliestere è fibra di polipropilene per u materiale di a testa di u tampone. Ùn sò micca cunsigliate e fibre naturali cum'è u cuttuni. Ùn sò ancu cunsigliate e fibre di nylon perchè e fibre di nylon (simili à e teste di spazzolini da denti) assorbenu l'acqua. Poveru, risultendu in un vulume di campionamentu insufficiente, affettendu a velocità di rilevazione. A spugna di alginatu di calciu hè pruibita per u materiale di u tampone di campionamentu! U manicu di u tampone hà dui tipi: rottu è integratu. U tampone rottu hè piazzatu in u tubu di almacenamentu dopu u campionamentu, è u tappu di u tubu hè rottu dopu esse statu rottu da a pusizione vicinu à a testa di campionamentu; u tampone integratu mette direttamente u tampone di campionamentu in u tubu di almacenamentu dopu u campionamentu, è u coperchio di u tubu di almacenamentu hè integratu. Allineate u picculu foru cù a cima di u manicu è stringhjite u coperchio di u tubu. Paragunendu i dui metudi, quest'ultimu hè relativamente sicuru. Quandu u tampone rottu hè adupratu in cunghjunzione cù un tubu di almacenamentu di dimensioni più chjuche, pò causà schizzi di liquidu in u tubu quandu hè rottu, è si deve fà piena attenzione à u risicu di contaminazione causata da un usu impropriu di u pruduttu. Hè cunsigliatu di aduprà un tubu estrusu di polistirene cavu (PS) o un tubu di piegatura per iniezione di polipropilene (PP) per u materiale di u manicu di u tampone. Indipendentemente da u materiale adupratu, ùn si ponu aghjunghje additivi di alginatu di calciu; bastoni di legnu o bastoni di bambù. In breve, u tampone di campionamentu deve assicurà a quantità di campionamentu è a quantità di liberazione, è i materiali selezziunati ùn devenu micca cuntene sustanzi chì influenzanu i testi successivi.

2. Soluzione di preservazione di virus: Ci sò dui tipi di soluzioni di preservazione di virus largamente aduprate in u mercatu, una hè una soluzione di mantenimentu di virus mudificata in basa à u mezu di trasportu, è l'altra hè una soluzione mudificata per u lisatu di estrazione di l'acidu nucleicu.
U cumpunente principale di u primu hè u mezu di cultura basicu di Eagle (MEM) o u sale equilibratu di Hank, chì hè aghjuntu cù i sali, l'aminoacidi, e vitamine, u glucosiu è e proteine necessarie per a sopravvivenza di u virus. Sta suluzione di almacenamentu usa u sale di sodiu rossu di fenolu cum'è indicatore è suluzione. Quandu u valore di pH hè 6,6-8,0, a suluzione hè rosa. U glucosiu, a L-glutamina è e proteine necessarie sò aghjunte à a suluzione di cunservazione. A proteina hè furnita in forma di serum fetale bovinu o albumina di serum bovinu, chì pò stabilizà u gusciu proteicu di u virus. Siccomu a suluzione di cunservazione hè ricca di nutrienti, hè favurevule à a sopravvivenza di u virus, ma ancu benefica per a crescita di i batteri. Se a suluzione di cunservazione hè contaminata da batteri, si multiplicherà in grande quantità. U diossidu di carbonu in i so metaboliti farà calà u pH di a suluzione di cunservazione da u rosa à u giallu. Dunque, a maiò parte di i pruduttori anu aghjuntu ingredienti antibatterichi à e so formulazioni. L'agenti antibatterichi cunsigliati sò a penicillina, a streptomicina, a gentamicina è a polimixina B. L'azide di sodiu è u 2-metil ùn sò micca cunsigliati. Inibitori cum'è 4-metil-4-isotiazolin-3-one (MCI) è 5-cloro-2-metil-4-isotiazolin-3-one (CMCI) perchè sti cumpunenti anu un effettu nantu à a reazione PCR. Siccomu u campione furnitu da sta suluzione di cunservazione hè basicamente un virus vivu, l'uriginalità di u campione pò esse cunservata à u più grande livellu, è pò esse adupratu micca solu per l'estrazione è a rilevazione di l'acidi nucleichi di u virus, ma ancu per a cultura è l'isolamentu di i virus. Tuttavia, si deve nutà chì quandu hè adupratu per a rilevazione, l'estrazione è a purificazione di l'acidi nucleichi devenu esse effettuate dopu l'inattivazione.
Un altru tipu di suluzione di cunservazione preparata à basa di u lisatu d'estrazione di l'acidu nucleicu, i cumpunenti principali sò sali equilibrati, agente chelante EDTA, sale di guanidina (cum'è isotiocianatu di guanidina, cloridrato di guanidina, ecc.), tensioattivu anionicu (cum'è dodecano sulfatu di sodiu), tensioattivi cationichi (cum'è ossalatu di tetradeciltrimetilammoniu), fenolu, 8-idrossichinolina, ditiotreitolo (DTT), proteinasi K è altri cumpunenti. Sta suluzione di cunservazione serve à scinde direttamente u virus per liberà l'acidu nucleicu è eliminà a RNasi. S'ella hè aduprata solu per RT-PCR, hè più adatta, ma u lisatu pò inattivà u virus. Stu tipu di campione ùn pò micca esse adupratu per a separazione di e culture virali.

L'agente chelante di ioni metallichi utilizatu in a suluzione di preservazione di u virus hè cunsigliatu per aduprà sali EDTA (cum'è l'acidu etilendiamminotetraaceticu dipotassicu, l'acidu etilendiamminotetraaceticu disodicu, ecc.), è ùn hè micca cunsigliatu di aduprà eparina (cum'è l'eparina di sodiu, l'eparina di litiu), per ùn influenzà a rilevazione PCR.
3. Tubu di cunservazione: U materiale di u tubu di cunservazione deve esse sceltu cù cura. Ci sò dati chì suggerenu chì u polipropilene (Polipropilene) hè ligatu à l'adsorbimentu di l'acidu nucleicu, in particulare à alta cuncentrazione di ioni di tensione, u polietilene (Polietilene) hè più preferitu chè u polipropilene (Polipropilene) DNA/RNA faciule da afferrà. A plastica polimera di polietilene-propilene (Poliallomeru) è alcuni contenitori di plastica di polipropilene (Polipropilene) trasfurmati apposta sò più adatti per a conservazione di DNA/RNA. Inoltre, quandu si usa un tampone fragile, u tubu di conservazione deve pruvà à sceglie un contenitore cù un'altezza superiore à 8 cm per impedisce chì u cuntenutu sia spruzzatu è contaminatu quandu u tampone hè rottu.

4. Acqua per a suluzione di cunservazione di a pruduzzione: L'acqua ultrapura aduprata per a suluzione di cunservazione di a pruduzzione deve esse filtrata attraversu una membrana di ultrafiltrazione cù un pesu moleculare di 13.000 per assicurà a rimuzione di l'impurità polimeriche da fonti biologiche, cum'è RNase, DNase è endotossine, è a purificazione ordinaria ùn hè micca cunsigliata. Acqua o acqua distillata.

2. Usu di tubi di campionamentu di virus

U campionamentu cù u tubu di campionamentu di virus hè principalmente divisu in campionamentu orofaringeu è campionamentu nasofaringeu:

1. Campionamentu orofaringeu: Prima appughjà a lingua cù l'abbassalingua, poi stende a testa di u tampone di campionamentu in a gola per asciugà l'ammigdale faringee bilaterali è a parete faringea posteriore, è asciugà a parete faringea posteriore cù una forza ligera, evitendu di toccà l'unità linguale.

2. Campionamentu nasofaringeu: misurate a distanza da a punta di u nasu à u lobu di l'arechja cù un tampone è marcate cù un ditu, inserite u tampone di campionamentu in a cavità nasale in a direzzione di u nasu verticale (faccia), u tampone deve estende almenu a metà di a lunghezza di u lobu di l'arechja finu à a punta di u nasu, Lasciate u tampone in u nasu per 15-30 secondi, girate delicatamente 3-5 volte, è ritirate u tampone.
Ùn hè micca difficiule à vede da u metudu d'usu, s'ellu si tratta di un tampone orofaringeu o di un tampone nasofaringeu, u campionamentu hè un compitu tecnicu, chì hè difficiule è contaminatu. A qualità di u campione raccoltu hè direttamente ligata à a rilevazione successiva. Se u campione raccoltu hà una carica virale bassa, hè faciule di causà falsi negativi, hè difficiule di cunfirmà a diagnosi.


Data di publicazione: 21 di ghjugnu 2020
Chat in linea WhatsApp!
WhatsApp