Tubu Rettale

Un tubu rettale, chjamatu ancu catetere rettale, hè un tubu longu è slim chì hè inseritu in u rettu. Per alleviare a flatulenza chì hè stata cronica è chì ùn hè stata alleviata da altri metudi.

U termine tubu rettale hè ancu spessu adupratu per discrive un cateteru di palloncinu rettale, ancu s'elli ùn sò micca esattamente a stessa cosa.

 Tubu Rettale

Un cateteru rettale pò esse adupratu per aiutà à caccià i flatus da u trattu digestivu. Hè necessariu principalmente in i pazienti chì anu avutu una chirurgia recente à l'intestinu o à l'anu, o chì anu un'altra cundizione chì face chì i musculi di u sfintere ùn funzionanu micca currettamente per chì u gasu passi da per ellu. Aiuta à apre u rettu è hè inseritu in u colon per permette à u gasu di spustassi in giù è fora di u corpu. Sta prucedura hè generalmente aduprata solu una volta chì altri metudi anu fiascatu, o quandu altri metudi ùn sò micca cunsigliati per via di a cundizione di u paziente.

 

Un tubu rettale hè per l'introduzione di una soluzione di clistere in u rettu per liberà / aspirà u fluidu rettale.

U tubu super lisciu resistente à e piegature assicura un flussu uniforme.

Punta chjusa, arrotondata morbida, atraumatica, cù dui occhielli laterali per un drenaggiu efficace.

Tubu di superficia congelata per una intubazione super liscia.

L'estremità prossimale hè dotata di un connettore universale in forma di imbutu per l'estensione.

Connettore pianu codificatu per culore per una facile identificazione di a taglia

Lunghezza: 40 cm.

Sterile / Monousu / Imballatu individualmente.

 

In certi casi, un tubu rettale si riferisce à un catetere à palloncino, chì hè cumunamente adupratu per aiutà à riduce a sporcizia dovuta à a diarrea cronica. Questu hè un tubu di plastica inseritu in u rettu, chì hè cunnessu à l'altra estremità à una sacchetta aduprata per raccoglie e feci. Deve esse adupratu solu quandu hè necessariu, postu chì a sicurezza di l'usu rutinariu ùn hè stata stabilita.

 

L'usu di un tubu rettale è di una sacca di drenaggiu hà certi benefici per i pazienti chì sò gravemente malati, è pò include a prutezzione di a zona perineale è una maggiore sicurezza per i travagliadori sanitari. Quessi ùn sò micca abbastanza boni per ghjustificà l'usu per a maiò parte di i pazienti, ma quelli chì anu diarrea prolungata o musculi sfinterici indebuliti ponu prufittà. L'usu di u catetere rettale deve esse attentamente monitoratu è eliminatu u più prestu pussibule.

 


Data di publicazione: 19 dicembre 2019
Chat in linea WhatsApp!
WhatsApp