Stu novu coronavirus improvvisu hè una prova per u cummerciu esteru di a Cina, ma ùn significa micca chì u cummerciu esteru di a Cina si stenderà.
À cortu termine, l'impattu negativu di sta epidemia nant'à u cummerciu esternu di a Cina apparirà prestu, ma questu effettu ùn hè più una "bomba à orologeria". Per esempiu, per cumbatte sta epidemia u più prestu pussibule, e vacanze di a Festa di Primavera sò generalmente allargate in Cina, è a consegna di parechji ordini d'esportazione serà inevitabilmente affettata. À u listessu tempu, misure cum'è a cessazione di i visa, a navigazione è l'urganizazione di mostre anu suspesu u scambiu di persunale trà certi paesi è a Cina. L'effetti negativi sò digià presenti è manifesti. Tuttavia, quandu l'Organizazione Mondiale di a Salute hà annunziatu chì l'epidemia cinese era listata cum'è PHEIC, hè stata suffissata cù dui "micca cunsigliata" è ùn hà micca cunsigliatu alcuna restrizione di viaghju o cummerciale. In fatti, questi dui "micca cunsigliati" ùn sò micca suffissi intenzionali per "salvà a faccia" à a Cina, ma riflettenu pienamente u ricunniscenza data à a risposta di a Cina à l'epidemia, è sò ancu un pragmatismu chì ùn copre nè esagera l'epidemia chì hà realizatu.
À mediu è longu andà, u momentum di crescita endogenu di u sviluppu di u cummerciu esternu di a Cina hè sempre forte è putente. In l'ultimi anni, cù a trasfurmazione è a migliurazione accelerata di l'industria manifatturiera cinese, a trasfurmazione di i metudi di sviluppu di u cummerciu esternu hà ancu acceleratu. In paragone cù u periodu SARS, Huawei, Sany Heavy Industry, Haier è altre cumpagnie cinesi anu righjuntu e pusizioni di punta mundiali. U "Made in China" in apparecchiature di cumunicazione, macchine per a custruzzione, elettrodomestici, ferrovie à alta velocità, apparecchiature nucleari è altri campi sò ancu ben cunnisciuti in u mercatu. Da un'altra perspettiva, per trattà cù u novu tipu di coronavirus, u cummerciu d'impurtazione hà ancu ghjucatu pienamente i so roli, cum'è l'impurtazione di apparecchiature mediche è maschere.
Hè capitu chì, vista l'incapacità di furnisce e merchenzie in tempu per via di a situazione epidemica, i dipartimenti pertinenti aiutanu ancu l'imprese à dumandà a "prova di forza maggiore" per minimizà e perdite subite da l'imprese. Se l'epidemia hè estinta in un cortu periodu di tempu, e relazioni cummerciali interrotte ponu esse facilmente ristabilite.
Per noi, un fabricatore di cummerciu esteru in Tianjin, hè veramente pensativu. Tianjin hà avà cunfirmatu 78 casi di stu novu coronavirus, hè relativamente bassu in paragone à altre cità grazia à e misure efficaci di cuntinimentu di u guvernu lucale.
Indipendentemente da s'ellu hè à cortu, mediu o longu andà, in relazione à u periodu di a SARS, e seguenti contromisure saranu efficaci per resiste à l'impattu di u novu coronavirus nantu à u cummerciu esternu di a Cina: Prima, duvemu aumentà a forza motrice per l'innuvazione è cultivà attivamente novi vantaghji in a cumpetizione internaziunale. Cunsulà ulteriormente a basa industriale per u sviluppu di u cummerciu esternu; u secondu hè di allargà l'accessu à u mercatu è migliurà continuamente l'ambiente cummerciale per permette à e grande cumpagnie straniere di piglià radiche in Cina; u terzu hè di cumminà a custruzzione "One Belt and One Road" per truvà più mercati internaziunali Ci sò parechje opportunità cummerciale. U quartu hè di cumminà a "doppia aghjurnazione" di l'aghjurnamentu industriale domesticu è l'aghjurnamentu di u cunsumu per allargà ulteriormente a dumanda interna è fà un bon usu di l'opportunità purtate da l'espansione di a "filiale cinese" di u mercatu internaziunale.
Data di publicazione: 20 di ferraghju 2020
