L'impurtazioni è l'espurtazioni di u cummerciu esteru di a cità in u primu trimestre anu cuminciatu bè

U vulume di l'impurtazioni è di l'espurtazioni di u cummerciu esteru di Zhuhai in u primu trimestre di quest'annu hè ghjuntu à 2,34 miliardi di dollari, un aumentu di 5,5% è l'espurtazioni di 1,97 miliardi di yuan, un aumentu di 14%, impurtate 370 milioni di dollari, in calata di 24,7%.

Finu à avà quest'annu, u cummerciu esteru, aghju cuminciatu bè, ma a gamma di fluttuazioni di u tassu di scambiu RMB in crescita, l'espansione, i paesi vicini, l'industria manifatturiera, "longu a strada" è a custruzzione di a zona di liberu scambiu sino-coreana sottu l'influenza di parechji fattori cum'è l'impilamentu, u cummerciu esteru finu à u 2015 è cunfusu.

I mercati tradiziunali si ripiglianu, i margini di prufittu sò cumpressi. I dati mostranu chì l'esportazioni versu i Stati Uniti sò state di 370 milioni di dollari in u primu trimestre, un aumentu di u 30%. L'esportazioni versu u mercatu di l'UE sò state di 600 milioni di dollari, un aumentu di l'8,1%. Ma a ripresa di u mercatu tradiziunale ùn porta micca margini di prufittu più grandi. Finu à u 2015, l'indebulimentu bruscu di l'euro, mentre chì l'esportazioni di a cità versu l'Europa rapprisentavanu un terzu di a cità, a cumpressione diretta di l'euro hà digià avutu prufitti d'esportazione chì anu ancu una profonda influenza nantu à u prossimu trimestre. Sicondu l'analisi statistica di a cità di marzu di 120 imprese di cummerciu esteru di monitoraghju principali quest'annu, u rapportu di prufittu grossu hè aumentatu di l'imprese, rapprisentendu solu u 14,1%, era in crescita à a fine di u 2014 è in calata à un gradu diversu.

L'industrie eranu forti, ma u cummerciu esteru annuale era previstu pusitivu. Dapoi u primu trimestre di quest'annu, l'industrie di l'elettrodomestici è di i cuscinetti, duie industrie pilastri, anu cuntinuatu à mantene un solidu momentum di crescita, a duminazione di l'esportazioni hè stata cunsulidata è rinfurzata. Sicondu a cità, l'apparecchi elettrici anu esportatu 640 milioni di dollari americani in u primu trimestre, un aumentu di 14,5%; i cuscinetti anu esportatu 120 milioni di dollari americani, un aumentu di 18%, i tassi di crescita eranu più alti di a media di a cità di 0,5 è 4%. L'esportazioni di elettrodomestici anu rapprisentatu u 32,6%, in crescita da u 0,2% di l'annu precedente; l'esportazioni di cuscinetti anu rapprisentatu u 6,3%, in crescita da u 0,2% di l'annu precedente. I dece prudutti principali di a cità sò l'elettrodomestici chì occupanu sei posti, di i quali i distributori d'acqua per u riscaldamentu 25,3%, e lampade 22% è i tostapane 21,7%. Ancu s'è l'industrie si distinguenu, si prevede chì l'esportazioni si cumporteranu in modu erraticu. Sicondu e statistiche, u 35% di e cumpagnie di monitoraghju s'aspittavanu chì l'esportazioni per l'annu sarianu un aumentu apprupriatu, u 14,2% di l'imprese anu espressu ottimisimu nantu à e prospettive d'esportazione, queste duie cifre sò e più basse in u primu trimestre di quest'annu; u 52,5% di e cumpagnie instabili anu dichjaratu chì a dumanda esterna affetta l'esportazioni, aumentendu di 19,2%.


Data di publicazione: 14 di maghju 2015
Chat in linea WhatsApp!
WhatsApp