A sutura assorbibile si riferisce à un novu tipu di materiale di sutura chì pò esse degradatu è assorbitu da u corpu umanu dopu esse statu impiantatu in u tissutu umanu, è ùn hà micca bisognu di esse smuntatu, ma ùn hè micca necessariu per eliminà u dolore.
Hè divisu in blu, naturale è blu. E lunghezze di e linee varianu da 45 cm à 90 cm. E suture di lunghezza speciale ponu esse persunalizate per risponde à i bisogni chirurgichi clinichi.
A sutura assorbibile si riferisce à un novu tipu di materiale di sutura chì pò esse degradatu è assorbitu da u corpu umanu dopu esse statu impiantatu in a sutura, è ùn ci hè bisognu di caccià u filu, eliminendu cusì u dolore di a rimuzione di a sutura. Sicondu u gradu di assorbabilità, hè divisa in una linea intestinale, una linea di sintesi chimica di polimeri è una sutura di collagene naturale puru. Hà proprietà di trazione, biocompatibilità, assorbimentu affidabile è faciule d'usu. Hè generalmente aduprata per a sutura di tessuti molli intradermici per ginecologia, ostetricia, chirurgia, ortopedia, urologia, chirurgia pediatrica, stomatologia, otorinolaringoiatria, chirurgia oftalmica, ecc.
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2021
