2015 A Duana Naziunale realizzerà l'integrazione di u sdoganamentu

U direttore generale di e duane Yu Guangzhou hà dettu à a 22a Cunferenza Naziunale di e duane è di l'accise chì e duane naziunale sequestreranu quattru relazioni, impediranu a "staccatura" di u cummerciu esteru in u 2015, aumenteranu ulteriormente i "tubi, simplificati è ridutti", è liberaranu ulteriormente i tubi in a vitalità di l'imprese. Intantu, i sforzi per prumove a custruzzione di u sdoganamentu, u sdoganamentu di quest'annu seranu integrati.

Yu Guangzhou hà dettu chì ci vole à capisce a "logica". Mentre l'ecunumia entra in a nova nurmalità, u cummerciu esteru di a Cina hè ancu carattarizatu da una crescita stabile, un adattamentu strutturale, a qualità di a nova nurmalità, è a crescita di l'esportazioni sò state 3 anni consecutivi sottu à u tassu di crescita naziunale, chì hè stata trasferita à a fase di crescita à alta velocità. Capisce a logica hè di trattà bè adattatu à una crescita alta è impedisce chì u cummerciu si sposti in una relazione di "stallo" è ottene un cummerciu à un intervallu ragiunevule. In u 2015, a duana deve capisce u tonu generale di stabilità, perfettu per adattà u mecanismu di supervisione è gestione di l'investimentu è di u cummerciu di servizii à i novi requisiti. Cuntinuà à avanzà a zona di liberu scambiu, u sistema di supervisione è gestione di a duana di Shanghai per a prumuzione è a replicazione di l'innuvazione, hà sustinutu a custruzzione di a zona di liberu scambiu, Tianjin, Fujian, Guangdong, pionieru e misure di riforma, per creà una riforma è un'innuvazione di primu pianu.

Siconda, ci vole à capisce u "grande mercatu". Da u mercatu internaziunale, l'espurtazioni di a Cina cum'è parte di a quota di u mercatu internaziunale anu righjuntu u 12,2%, a struttura di u cummerciu è u cummerciu sò in costante cambiamentu. Capiscendu u "grande mercatu", u sistema statisticu duaniere, e statistiche nantu à i novi requisiti, l'applicazione duaniera per esplorà a creazione di un sistema d'analisi di dati. Aumentà e tendenze di u cummerciu esteru, analisi di u cambiamentu di segnu di calibru. Da u mercatu domesticu, l'annu prossimu aumenterà ulteriormente "tubi, simplificati è ridutti", è l'ulteriore liberazione di tubi in a vitalità di l'imprese. Mentre ottimizeghja u layout di l'entroterra portuariu è di e zone di cunfine, a crescita di u 2015 in e regioni interne à l'aghjunta adatta di porti ferroviarii è aeroportuali.

Terzu, ci vole à capisce l'"equilibriu". L'ecunumia cinese è l'ecunumia mundiale anu furmatu un mudellu d'interdipendenza, capisce u grande equilibriu, l'attenzione deve esse prestata micca squilibrata, u Dipartimentu svilupperà novi approcci per adattassi à l'equilibriu multiplu sottu a supervisione duaniera, nuove iniziative per aiutà à spinghje l'ottimisazione di a struttura cummerciale.

Quattru afferranu u "grande sdoganamentu". A duana si cuncentrerà nantu à a prumuzione di a custruzzione di u sdoganamentu, a creazione di canali per l'interconnessione, è s'impegnerà à ottene u "mondu chjusu". In Pechino, Tianjin è Hebei, a zona ecunomica di u fiume Yangtze, in a pruvincia di Guangdong, a duana basata annantu à l'integrazione duganale regiunale cuntinueghja à prugressà, in u 2015 u paese realizzerà l'integrazione di u sdoganamentu in a duana, attraversu u sdoganamentu più faciule, a logistica più fluida.


Data di publicazione: 14 di maghju 2015
Chat in linea WhatsApp!
WhatsApp